Quick question

Jag har en snabb fråga till er:

Ellen



Är det bara jag som tycker att Ellen DeGeneres dansar fult?

Hon gör liksom samma rörelse hela tiden. Ryckigt, flaxa med händerna & stå & stampa på samma ställe.


& innan ni börjar klaga på att jag ser hennes show så måste jag försvara mig med att jag är ledig & då vet jag inte vad jag ska ta mig till. Så jag ser på dags-tv. Det är förvånansvärt så mycket skit de sänder på dagtid.
I huvudet på My | |
#1 - - pelle:

Men av all skit som sänds, så är ju hennes show det bästa som sänds? Och ja, hon dansar fult. Om man ens kan kalla det dansa.

#2 - - Natosh:

Jag trodde det var det som var grejen? Lixom, heey jag kan inte dansa, men jag gör det ändå!

#3 - - Nikita:

Jag älskar Ellen! She rocks . Men jo. Hennes dancing skillz är väl inte de mest raffinerade.

#4 - - Baso:

svar: Aw tack



Haha jo men hon är 50 ! vad förväntar du dig :P

#5 - - Björn:

Hon är verkligen inte duktig på att dansa! Det i sig är ju helt okej, det är inte jag heller, men jag har det inte heller som en del i ett tv-program. Jag skulle INTE ställa mig och dansa på scen inför en stor publik gång på gång på gång...

#6 - - sabina:

hon kanske leker fågelskrämma?

#7 - - Panini:

Jag tycker alltid att det blir en pinsam stämning när hon börjar dansa. Tycker att de borde skippa det helt från hennes show!

#8 - - anne:

Ah, hon dansar mest som till husbehov, inte är det tal om någon koreografisk övning där inte.

#9 - - Ally:

haha men hon är rolig som judge i american idol ;)

#10 - - ida:

Dagteve är gött. Jag uppmuntrar ditt dagtevetittande. Tv-shop och oprah och våra bästa år. Härrligt

#11 - - Rebecca:

Dansar?

#12 - - Gun:

Ja, hon dansar fult, men det är nog inte meningen att det ska vara så himla snyggt tror jag. Jag gillar henne.



Sv: Nja, lakritsen är god, men det passade inte riktigt i en kaka tycker jag.

#13 - - anne:

Sv. Kanske ÄR du min fjortisbloggkompis! Bortsett från dottern och Kompis E är du nog yngst i skocken!



Men det betyder inte att du inte står på prispallen! :)

Upp