Nu är Valborgsmässoafton igen

Jag gillar sådana dagar som idag, för att de är så starkt markerade i minnet. Jag kan till exempel komma ihåg precis vad jag gjorde förra året på Valborgsmässoafton, vem som var med & vad jag hade på mig. (Grabbarna spelade fotboll, jag tittade på/solade i en vit klänning & sen såg vi Cortègen, sen grillade vi, sen såg vi film)

Förra året kollade jag alltså på Cortègen & det tänker jag göra i år igen.

Sen kanske jag ska mata min halvpyromaniska längtan efter brasa genom att gå & kika på en eld.

Vad ska du göra?
Supa dig kastrull-kalas, ramla ner i ett dike, bjuda en brandman på en bulle eller skrämma en främling? Berätta!

I huvudet på My | |
#1 - - Emma:

jag ska inventera på jobbet mellan 19-00. ;( får la se om man hittar en eld efter det. ;P

#2 - - Nikita:

Jag ska åka karusell skitfull tillsammans med min bästis! Och om vi hittar en brandman så ska jag bjuda honom på bulle, och kanske lite vin om han känner sig sugen!

#3 - - pelle:

Nämne, att man aldrig hört talas om det där förut! Lät ju skitkul!

#4 - - Rebecca:

Jag kommer ihåg förra året. Jag skäms. Du ringde mig som en följd av mina hemska sms och sa nåt om pojkar och fina magar.

#5 - - anne:

Äh! Allt sånt klarade jag av för många år sedan, det är amatörerna som får stå för de övningarna! :)

#6 - - Rebecca:

Sv: jaha. Okej. När har du tid för lektion?

#7 - - Ida:

hoppas du hade de trevligt :)

Upp