Jag gillar inte heller matte

Mail från mamma:

"Denne opgave kan du vel klare, selv med dine matte-kundskaber :)"

 

Tack för stödet, mamma.

Btw minns jag inte hur man räknar ut vad X är ändå, så ungen har antagligen mer rätt än mig.

I huvudet på My | |
#1 - - Ellis:

Varföör ikke på svenske?

#2 - - Fröken Einstein med en smärre psykos:

Jag ÄLSKAR den där bilden, haha! Snacka om kreativ problemlösning!

#3 - - Mattias Abulu:

SV: Åh, jag har alltid undrat vilka gardiner du har! ;D



JAG DÖR. GULLIGASTE SVARET NÅGONSIN! <3

#4 - - Ellis:

sv: åhh I see!



sv2: ALLTSÅ du tycker de ba kul för att jag fick nytt yrke!

#5 - - Mia:

du får nog använda pythagoras sats? :)

#6 - - Britt:

Det är matte på min nivå - förskoleivå.

#7 - - sCyth:

Men så sööööööööött av hennee!

#8 - - NAISY- Anna i landet Upp och Ner:

Hahaha!!!!!Bra där.

#9 - - Kotteby:

c2 = a2+b2



Upp