Alternativa Blogawards

Det har äntligen hänt!


Det har skapats en kategori som heter "Humor" på en blogaward, och jag är nominerad!!

 

Jag tycker att ni, oberoende av vad ni tycker om de andra tre som är nominerade i min kategori, ska gå in och rösta på mig, Myaraq.

Jag ska göra det lätt för er. Ni kan ta texten jag skriver och klistra in följande text:

Jag röstar på Myaraq till årets humorkategori, & Pelles Personliga till årets manliga blogg.

Glöm inte att jag vet hur många ni är som läser min blogg, så jag borde rimligen få lika många röster.
Tänk på det.
Ni som inte röstar kommer jag hämnas på och då kommer Lilla Melodifestivalen kommer repa i erat sovrum de närmsta tio åren, om du inte röstar på mig som årets humorblogg!

PS: När ni ändå är i röstartagen så rösta på mig som fulast också.
I huvudet på My | |
#1 - - ~MoonLight Malo~:

Och självklart har jag röstat igen! :)

#2 - - Britt:

Givetvis får du min röst...vem vill ha Lilla Melodifestivalen i sitt hem?

#3 - - Pjoltas:

Nej. så här ska det vara;

Jag röstar på Myaraq till årets humorkategori, Pjoltas till årets pseudonym & Pelles Personliga till årets manliga blogg.

.

=)

#4 - - Fröken Einstein med en smärre psykos:

Oj jeez.. Vet inte om jag har så mycket i IQ så att jag klarar sådana avancerade handlingar idag.



Puss ;P

#5 - - SCYTH:

redan röstat ;)

#6 - - Janne:

Nej, be mig inte välja mellan dig, Spiderchick och Egoina. Det kan jag inte. Ledsen kattöga.

#7 - - ღ Sabine:

spiderchick å egoina är så grymma

#8 - - Mattias Abulu:

SV: ååh, tack söta du. Vilken otur att jag ljusat upp dem lite i photoshop då :P men det behöver vi inte säga till någon!^^



Klart jag ska rösta på dig! Och Pelle för ni båda är roliga och sköna..

#9 - - NAISY- Anna i landet Upp och Ner:

JAg har röstat på dig, lilla svenskimooow!!

#10 - - jojo:

varför är jag aldrig nominerad?

Eller kan man osynligt bli nominerad som den patetiska blogg någonsin?

Upp