Vad är det här, kanske ni undrar?

 

Det är en djupfryst lunchlåda innehållande grytbitar.

 

Där ligger den. Japp.

Varför, kanske ni undrar..

Jo, det ska jag berätta för er. Hactar, min dator, han skriker & gapar om han blir för varm. Då måste man kyla ner honom.

 

Frågor?

I huvudet på My | |
#1 - - Britt:

Bra allt i ett. Fungerar som dator och micro.

#2 - - Miss Curious:

Praktiskt. Både varm mat och en nerkyld dator!

#3 - - ~MoonLight Malo~:

Hur kan man döpa en dator till Hactar??? :S

#4 - - Britt:

Jag har en liten award till dig :)

#5 - - pelle:

Jag trodde du tinade din mat, jag. Tvärtom alltså.



Ingen fråga dock.



mjau.

#6 - - Skoog:

Bra idé. Körde med vanliga kylklampar till min gamla dator.

#7 - - Brutala Bloggen:

Jag gjorde som Skoog för ett tag sen. Kylklabbar under dator gör en glad dator =)

#8 - - Fröken Lundgren:

Helt sjukt att min man (datorn) är av precis samma modell och också lever rövare om han blir för varm. Man skulle nästan kunna tro att han är så galen i mig att han vill brinna upp ibland. Testar frysmat nästa gång, då kanske han kyler ner sig!

#9 - - felicia:

fin blogg :))

Upp