Den totala lyckan

Jag har ju en bok som får min livsgnista att falna lite. Jag har tenta på fredag & då ska jag gärna ha 1) läst boken 2) överlevt.

MEN NU HAR JAG SETT LJUS I TUNNELN!
Jag har nu upptäckt att jag inte behöver läsa det sista kapitlet i boken. Det står nämligen inte i läsanvisningarna.

Ni förstår inte vilken total lycka det är att få slippa läsa eländet!

Visserligen är det kapitlet bara på 14 sidor. Men ändå.

Jag slipper.
I huvudet på My | |
#1 - - anne:

Du. Bara för att visa vilken stooooor superkvinna du är, så tar du och läser kapitlet och refererar till det genom heeeela tentan!!!



Brownie points!!!

#2 - - Petter-Nicklas:

14 sidor är 14 sidor. Många bäckar små. Även om jag tvivlar på att boksidor någonsin kan bli en å. ;)

#3 - - justdidit:

Vad är det för bok?

#4 - - lina:

är en underbar liten känsla, ja upptäckte mitt i mitt tentaplugg att två långa kapitel skulle läsas kursivt, det vill säga inte alls. så bra. vi brukar dela upp boken och skriva asbra anteckninga som vi går igenom tillsammans, där sparar man tid och psykisk hälsa.

Upp