Taxihumor

Jag åkte med en taxichaufför i lördags natt/söndags morse.

Han kunde skämta.

Taxikille:
Vet du vad skillnaden mellan en turist och en grönländsk kvinna är?
Jag: Nä.
Taxikille: Turisten kan du förhandla med.

&

Taxikille: Vet du vad som är skillnaden mellan en svensk och en kamel?
Jag: Nä.
Taxikille: Kamelen kan arbeta i 14 dagar utan att dricka.

Han var eskimå/inuit/grönlänning.
Och dum. Det satt ju för fan en grönlänsk/svensk kvinna i baksätet.
I huvudet på My | |
#1 - - Rebecca Utan Räkor:

Hahaha.

Men blondinhistorier är ju inte roliga om man inte drar dem för blondiner. Förutsatt att jag inte är blondinen.



#2 - - pelle:

HAHAHHAA, men svenskskämtet var ju för fan klockrent! ;D



skämtar man mycket om svenskar på grönland? wierd i sådana fall. jag menar, jag skulle aldrig få för mig att skämta om grönlänningar ;D

#3 - - Anna:

Sa jag laste din blogg nu, och sista inlagget ar detta. Vad ska man saga, han kunde spendera lite tid med Betner skulle vara nyttigt for honom:P

#4 - - Jenny:

En säl? shit, det hade jag aldrig kunnat tro :)

#5 - - heebs:

Hahhaha, ballt!

#6 - - cillthegrill:

haha

den taxin skulle jag med vilja åka med. finns alldeles för få av dom roliga!



men bara för det är kallt kan du väl äta lite glass?? annars finns glassmuggarna i falkenberg skrea! :D

#7 - - Daniel:

hehe du borde ha stämt honom för förtal!

#8 - - Hang - designar bloggar:

Haha vilken taxi chafför! :P

Upp