Oj

Jag hade ju den där Bloglovin' ikonen efter alla inlägg ett tag.
Ni vet den där -----------> Follow myaraq

Jag glömde det ett litet tag.
Nu har jag tappat bort en prenumerant!
Måste jag verkligen fortsätta vara sådär tjatmostrig, eller kan ni vara så snuttiga att ni klickar på den där lilla rutan nu när den syns däruppe?

Ifall ni missade hur det ser ut så är det en fyrkant med en blå cirkel med ett vitt plus i, 23 bokstäver, varav 7 är vokaler, 4 av bokstäverna är blå och så är det en sån där skojig apostrof (en sån här: ') på slutet.


Det gör mig glad. Om jag är glad är väl ni också glada?
Eller är jag glad om ni är glada?
Hur är det nu det funkar?
I huvudet på My | |
#1 - - Pjoltas:

Ja, dom kommer och går dom där prenumeranterna..så är livet!

Gnatt!

=)

#2 - - Rebecca Utan Räkor:

Jag är glad. Så du vet. Typ lite. Är du det med då?

Upp