Oj

Jag somnade i soffan direkt när jag kom hem och vaknade först nu. Omvärlden har försökt nå mig, men jag har legat som död i soffan.


Slagen hjältinna

Jag har sovit ifrån standup med Özz Nujen med Abbe-babe / en filmkväll med i princip mig själv eller "en öl eller fyrtio" (också med Abbe-babe)
Vilken lyckad kväll det blev. Verkligen.

& vet ni vad det värsta är?

Jag är så jävla irriterande pigg nu.

bloglovin
I huvudet på My | |
#1 - - Elina:

mysig blogg:D

#2 - - Miiqa:

Vad söt du är när du sover ;) Jobbigt att bli pigg så på kvällen!

#3 - - Rebecca Utan Räkor:

HAHAHAHAHA! Tog du kort på dig själv, när du låtsas sova?

Haha, toooka!

#4 - - manda:

Sv; haha, jag vet ;D sjukt läskigt dock x)

#5 - - Janne:

Nämen se där, en kvinna när hon är som näst bäst! ;D

#6 - - Egoinas mamma:

Fel tid på dygnet att vara pigg! :D

Upp