Studera.nu förstör mitt liv

Nyss loggade jag in på studera.nu för att ta en kik på mitt antagningsbesked eftersom jag inte har fått några påminnelsemail från dem.

Katastrof.
Eftersom de inte skickade mail till mig med en påminnelse på när senaste svarsdag var har de nu strukit mig från alla mina val.
Allt. Struket. Borta.

Jag får alltså inte plugga till våren.



Tack studera.nu för att ni förstör mitt liv. Tack så jättemycket.
Det här var precis vad jag behövde.
I huvudet på My | |
#1 - - Emma says style, love & rock and roll.:

ring din studievägledare eller något. Brukar gå att lösa! Har hört flera som missat men ändå fixat det i efterhand!



hehe nä, ikke norsk jeg. Bare litt ;) Har ju bott i Norge för nått år sedan. Fick bara tokflashback av att vara i Norge att det inte gick att låta bli den norska skriften också ;)

#2 - - mama:

Gud. STACKARS DIG. Men det kommer lösa sig... finns alltid restplatser att hoppa på.

#3 - - anne:

Nääää!!! Vad är det för skit!!! Tror du inte att det göra att lösa? Du är ju redan inne i programmet, så knökfulla kan väl inte kurserna vara!?!?!

#4 - - NAISY- Anna i landet Upp och Ner:

Neeej gumman, är det så illa?? Emmas tips verkar bra. Det måste ju gå att fixa på nåt sätt!

#5 - - Madelene:

Om det tröstar dig så är du inte ensam om det här, jag gick in och kollade på studera.nu efter att jag läst detta och har också lyckats förstöra mitt liv.

#6 - - Ellis:

VA? varför?

#7 - - Britt:

Det där måste ju gå att lösa med ett enkelt mail eller samtal från dig. Kan ju inte bara hänga på ett mail, som kan komma bort hur lätt som helst.

#8 - - Herta:

Men vadå, funkar det på detta sätt.Hoppas det har ordnat upp sig nu.

Upp