En evighet

Pappa skulle förklara hur lång en evighet är.

En fågel landar på ett stort stort stort berg. Den bestämmer sig för att slipa sin näbb mot berget.
När miljontals, miljontals fåglar har slipat sina näbbar på berget, så att hela berget är nedslipat & det inte finns ett berg kvar, då har det gått 1 milisekund av en evighet.


Det, mina vänner, det är en evighet.

Ja, enligt min pappa då.
En evighet enligt mig är en reklampaus på tv.
I huvudet på My | |
#1 - - Emma says style, love & rock and roll.:

haha jag håller med dig!

#2 - - Ulrika Fabulousforty:

Hahaha!! Ni är stora filosofer båda två, bar på lite olika sätt...:-)

Du är rolig, du!



Ett riktigt Gott Nytt År, önskar jag dej Lilla My!!

#3 - - NAISY- Anna i landet Upp och Ner:

Mypappan är himla söt, tycker jag.

#4 - - pelle:

wöw. djupa tankar.



det där med reklamen alltså. inget annat.

#5 - - Rebecca Utan Räkor:

Det där lilla ögonblicket innan. Den där evigheten efter.

#6 - - Britt:

Du menar reklamen på 5:an? Jag hinner gå på toaletten, koka te, ta fram fika, byta om till bekvämare kläder, fika, diska...

Upp