Tidsfacist

Jag & Roomie sprang ner till Hemköp för att handla & för att hämta ett paket till mig.

När jag kom fram till posten-kassan noterade jag att den var tom så jag frågade expediten om de hade stängt.

Expedit:
(Med mycket snorkig ton) Ja, vi stängde klockan sju.
My: Men klockan är ju sju?
Expedit: (Kollar på klockan, och svarar om möjligt ännu snorkigare) Nej, lilla gumman, den är två minuter över sju.
My: ....!

Kan man bli petigare?
Jag ska traska in där på fredag kväll klockan 21:58 på trots.
Skata.
I huvudet på My | |
#1 - - Alician - miljöblogg:

Vet du hur mkt man hatar alla kunder som kommer in i affären tio sekunder innan stängning och sen drar benen efter sig? Jag förstår kassörskan!:)

#2 - - pelle:

HAHHAHAHAH! Men vad fan...? Jävla weirdo!

#3 - - Alician - miljöblogg:

Är det toppen på Sportlife asså? Inte bara massa jättesnygga brudar som gör att man känner sig askass?!

#4 - - femman:

Bra! Helt rätt resonerat! 8-D

Upp