Utmanad

Japp. Står det "alla som läser bloggen" som blir utmanade känner jag mig utmanad.
Så, Jenilita, här har du!

"Mina mål 2009"
Utmaningen består i att skriva upp 5 saker jag ska göra under 2009 och 5 personer jag vill utmana.

1. Åka hem till Grönland
2. Utöka min skosamling. (In your face, ex:et!)
3, Bli tokbrun i sommar (kan bli svårt, eftersom jag ska till Grönland)
4. Fylla 20 & inse att man får vara barnslig då också
5. Träffa kompisar som bor i andra länder lite mer. & Nya!

Utmanade: Julia, Linnéa, Daniel F, Daniel K, Rebecca.

& alla ni andra gulleungar såklart.
Skriv om ni har gjort det, så kan Nyfiken-i-en-strut-My få läsa :)

Follow myaraq
I huvudet på My | |
#1 - - Jenilita:

Nice att åka till grönland!!! är det varmt på sommare eller e det snö? ja kan inget om det hehe. Du blir väl alltid brun du har väl sånt as grymt pigment?? KRAM

#2 - - Daniel:

Sådärja, jag har gjort en sån där nu...

Upp